Over MediaMotiv

MediaMotiv adviseert en presteert op het gebied van on- & offline marketing & communicatie. Elke opdracht begint met een gedegen kennismaking. Wat is uw doel als opdrachtgever? Met oog voor detail én realiteit, levert MediaMotiv iedere keer op maat.

MediaMotiv werkt sinds de oprichting samen met andere professionals. Door samen te werken kunnen we de opdrachtgever echt van dienst zijn zonder persoonlijke voorkeur. MediaMotiv is dus zo klein of groot als haar opdrachtgever en kan elke vraag vertalen naar een product of dienst; on- & offline.

In 2008 is MediaMotiv opgericht. Dit mede vanuit het oogpunt dat Centric op zoek was naar een kwalitatieve partner in crossmedia om strategisch mee samen te kunnen werken. De keuze is destijds exclusief gevallen op MediaMotiv.

Ronald Leenders is met zijn mediabureau gevestigd in Houten. Tot de oprichting van MediaMotiv is hij in dienst geweest bij onder andere Centric Narrowcasting Solutions als Sales Manager Media. Naast deze ‘media 2.0’ ervaring, heeft hij ruim 10 jaar ervaring in de meer traditionele media opgedaan. Het verleden bij de Persgroep (destijds Koninklijke Wegener N.V.) maakt hier een groot deel van uit. Daar ontstond voor het eerst een concreet raakvlak tussen on- & offline communicatie.

Al met al kunt u dus rekenen op ruim 25 jaar media-ervaring. Daarnaast beschikken we over een brede ervaring in de retail en b2b, profit & non-profit.

Door deze achtergrond en kennis van de markt, zijn we in staat om voor iedere ondernemer met een mediavraagstuk tot een oplossing op maat te komen. We zijn er trots op om zowel lokale als nationale ondernemingen tot ons portfolio te mogen rekenen.